Selasa, 2 Ogos 2011

Banggg…Bangg…Banggg…

Teka bunyi apa?
Aku ingatkan bunyi motor aku…Tapi lain macam je…

Tengok2…haa….4 keta dah jadi 1 barisan lurus. Masing – masing dah tersondol buntut kereta depan. Rasanye takda yang cedera… melainkan kereta yang paling depan tu

Puncanya, aku nampak ada 1 kereta sebelum keta depan skali tu… kalau tak silap, toyota vios warna putih…plate number…MBB 8336…kalau tak silap aku la..

Toyota tu berhenti mengejut… kereta petama yang kena sondol buntut ehh tu…keta pompuan.

Gaknye dia pun terkejut, terus brek emergency. tapi nasib dia tak berapa baik sebab 3 lagi keta kat belakang dia tak sempat brek…

Tu yang berdentum – dentum tu… Yang 'bagus'nya, toyota tu takde rasa bersalah sikit pun. 2 lelaki cina tu turun, tengok keta diorang ok je… trus blah…kuang asam je kann…

Harap – harap xde yang cedera teruk la kan…aku tak dapat nak rakam sebab masa tu aku tengah bawak motor…

2 ulasan:

nurulasyikin berkata...

ingatkan mercun. ahahha

skuterlady.blogspot.my berkata...

akak lagi teruk...ingatkan bunyi tembakan....he3