Sabtu, 17 September 2011

Baju hantaran jadi baju raya…

Ha… ni kesinambungan dari story yang lepas. Ala… isu malam raya dan raya pertama tu.Korang dah baca lum ? Mane yang dah baca tu, leh teka tak mane satu diriku di situ? he3…

1

Tak payah pening – pening pikir. Tu haaa… baru raya aku tahun ni. En. aus plak pakai baju raya tahun dulu yang masih nampak baru.Mane taknyer, pakai sekali jer… pastu tak usik dah. Since dia tak mao pakai dah, aku simpan elok2. Tu yang masih cantik cam baru beli jer. he3…

Owh… baju aku tu pon sebenornyer dah lame dah peram. Since aku nikah ngan en. aus dulu. ho3… maknanye aku dah peram dari tahun 2007. Kalau korang nak tau, masa aku dapat baju ni…it’s still dalam bentuk kain ela. That’s mean, belom jadi baju..ok…En. aus pon terkejut bile dengar aku cakap

“ ni la baju hantaran dari awak untuk saya masa kita nak nikah dulu…”

Ha3… Anak dah dua weih…baru jadi baju… punye la lama aku peram.

2

Ni baju hero2 kecik aku. Nape lain ? nape tak sama tema ? Memang sengaja aku tak letakkan tema. Baju en. aus tu kebetulan jer hampir sama warna ngan kaler bunga kat baju aku. ke... dia sengaja cari yang sedodon? ehh..? hehee

cats

There… nampak colourful kan? Ade oren, ade pink…ade hijau…eh…biruuu…

p/s : aku ingatkan takde sape yang perasan baju kurung aku tu., ghupe – ghupenyer, kak ipar aku tau daa…dia yang belikan baju tu dulu…ha3…kantoi..!

Tiada ulasan: