Isnin, 12 September 2011

UPM ? ape cerr?

7 September hari tu punye citer… tapi baru hari ni aku nak entry ni… Disebabkan masih dalam mood cuti, semangat nak buat entry agak suam – suam kuku jer. MALAS…!

Ape cerr? Ni ha citernye… kisahnye aku pi anta my lil’ sis further study kat U tu… aku dah intro pasal ni kat entry aku yang lepas. Korang carik la, baru ‘trill’ sikit..he3..

Lepas hampir tersesat, bukan sesat nak ke UPM tu.. tapi hampir sesat kat dalam UPM…! Caya tak caya la… tapi memang betul..he3… Tak tau plak aku UPM ni superb luas… Lepas enter kat mainframe gate, baru kitorang tau fakulti my sis yang paling hujung… Hampir tawaf 1 pusingan, baru la jumpe…fiuhh…!

Sib baik skali tawaf jer…ha3

e

Lambat gak la kitorang sampai, tapi yang bagusnyer… kitorang tak payah tunggu lelama. My sis pon tak payah nak beratur lelama…

Psstt…walaupon tak lama,  ‘becinta’ gak la kitorang tunggu… ( nada berbisik ..he3 )

e0

Lepas selesai je pendaftaran, dah tau asrama mane nak dok nanti… baru la kitorang pi amik barang – barang… banyak plak tu. Keta plak terpaksa parking jauh dari tempat daftar tu…hu3…jenuh plak la nak berjalan.

e1

Sambil – sambil menapak nak ke asrama tu, sempat gak la aku mintak en. aus snap2 gambo ni. Gambo atas tu tempat diorang nak belajar nanti.

Yang bawah tu… kedai buku a.k.a short-cut nak ke blok akademik.

e2

Yang ni asrama diorang. Nampak baru jer kan…

e3

Biru jer… pon nampak baru….

e4

My en.aus = my husband… Berangan kononnye dia tersingkir dari akademi fantasia… ha3.. af yang ke berapa, aku pon tak tau…kih3…

Layannn… berangan tak salah okey…

Lepas dah selesaikan ape yang patut, sebelum kul 2 kitorang dah ‘chow’… saje nak bagi my sis relax lama sket sebab  kul 3 petang tu diorang dah start orientasi selama 5 hari 4 malam.

Selamat menempuh alam baru di Universiti dikk… Good Luck…



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Where I can get cheapest XRumer + SocPlugin??

It is really new powerful tool for SEO, I'm need it, so help me plz if it possible... Thnkz
At first, I need BlogsPlugin - it's automate blogging with captchas bypass and works with a TOP-10 Blogs platforms...
(it's included in XRumer 12 official package, so please help me to find it! Thank you again!)