Sabtu, 31 Disember 2011

Persamaan antara HRMIS dan binatang named SLOTH...

Korang pernah dengar haiwan a.k.a biantang nama SLOTH?

Pernah tengok how its looked like?

Ni haa...


Dengan google search, korang leh cari haiwan nih...

Korang pernah dengar HRMIS? owhh... soalan ni hanya untuk kakitangan gomen jer..

Semalam merupakan last due date untuk kami the gomen's staff submit S.K.T ( sasaran kerja tahunan ) bagi yang ada penambahan sebab tukar cawangan/bahagian & LNPT ( Laporan  Penilaian Tahunan ) untuk semua staff...

Bak kata PN. Fitri kat sini semalam... kami disuruh + dipaksa menggunakan sistem nih sebab kononnya jabatan kitorang jer yang masih ketinggalan dalam bab penggunaan HRMIS tu...cehh... aku tengok jabatan lain tu ade jer yang tak pakai HRMIS ni... kecoh jer...

Bile query, diorang bagi alasan sebab kitorang ni gemar masuk lasssstt miniiiitt !

Arghh... takde maknanya... last minit ke, low minit ker, awal minit.. ape ke...memang HRMIS ni lembab !

Mungkin sebab sistem ni masih baru...... ermm... tak tau la kan !

Aku jamin, kalau tak payah guna sistem tu... awal2 lagi aku dah leh submit LNPT kat officer aku. Dah leh settle awal dah pon!

Back to title... Persamaan mende ni ngan menatang tu... LEMBAB!!!!

Mati2 aku ingatkan broadband aku yang buat hal... ghupe - ghupenyer... HRMIS ni yang...........!!!!!!!!!!!!

Lu pikir la sendiri...

Tiada ulasan: