Rabu, 4 Januari 2012

Diumumkan keputusan KPSL W27 2011

Dengan ini, diumumkan... semua GAGAL dengan berjayanya..! ( hari tu kan aku dah announced calon HQ semua kantoi... aku dah agak dah... kalau dah HQ kantoi... jangan haraplah jabatan di peringkat negeri macam kami ni boleh lulus ehh... jangan mimpi lah.... )

Muahahaa... termasuk la aku..!!! Megah sungguh rasanya nak aku umumkan kat sini... 

Ye... kami ditakuk gred 17... memang sangat - sangat sukar nak LULUS peksa untuk kenaikan pangkat cenggini... maka... makin lama lah kami berada di tahap kuli cenggini... ( mungkin sampai bercucu - cicit... worse sampai ke mati ). Tahniah we all...

Pegawai atasan... toksah nak cakap banyak ! Kome - kome nak naik pangkat punye lah senang... baik yang jenis betul - betul buat keje sampai la ke pegawai yang lebih suka mengarahkan anak buah dari kalangan gred kitorang ni buatkan koje diorang...

Hu3... ni kalau jabatan aku baca ayat maut tu... silap hari bulan, dapat 'hadiah' free dari diorang... naya!

Errgghkk... buat penat aku je usung buku tebal nak mampus tu... bukan sikit2... banyak... macam nak buka kedai buku dah ghupenye... buduh...dan sia - sia... 

Mesti ada yang gelakkan aku sampai berguling2 sekarang sebab mengenangkan hari tu.. cume aku sorang jer yang beria - ia bawak buku rujukan tapi last2 KANDAS gak..!

Entah ape tah yang diorang nak sebenarnya.. aku pon tak paham... baik tak payah wujudkan ujian KPSL...err... sekarang dah tukar nama ke PSL... tuu kan? Sengaja letak harapan palsu... amende la...

Takpelah... bukan rezeki aku nak LULUS kedua - dua paper tu... Musnah la harapan nak naik pangkat dengan segera !...Nak camne... takde rezeki... Hampa? Uhh... 


Tiada ulasan: