Isnin, 27 Ogos 2012

Kawad raya?!

Muaahaahaaa.... ape kah korang jugak terkena penyakit 'monday blues' hari ni? apokah...gitu?

Aku ? ok je... kalau kena buat keje mungkin agak blues gak.. tapi sebab tadi kena attend taklimat utk perbarisan hari kebangsaan 31 ogos nih... ok sikit lah... he3

Aku ingat diorang nak buat perbarisan hari kebangsaan lewat sikit. cam tahun lepas kan diorang sambut masa hari Malaysia.. haa.... sape ingat bile Malaysia? bile Sabah, Sarawak & semenanjung bersatu....bergabung? huhh.... memang meletopsss...!!

Haaa.... bile? bile?... lupe lah tu...he3... meh aku ingatkan balik... 16 September... tahun? haa... cari lerr, peh tu tinggalkan jawapan ehh di kotak komen saya ehh... he3... agar saya boleh terjah blog kalian semula... boleh?!

Tadi sesampai je kat opis dah kena kawad... yeayy... happy? kena kawad pon happy?!! 

Walooo-pune kena berjemur berpanas... ni la masanya aku nak bagi lelemak tepu kat badan ni mencair semula... tak banyak, dapat cairkan seciput pon dah kira bersyukur la tu... kan....!

De yg kata tadi...

" eh... awk pakai t-shirt kawad saiz M? nape tak amik saiz S "

Hmmm... korang agak2... ape jawapan aku? Senang je... gini aku jawab...

" Cif, saya sengaja amik saiz besar. Kalau saya amik saiz S... takut de yg pitam bile diorang tengok lemak saya yg melantun2 masa kawad nanti... "

Boleh gitu? he3... aku sedia maklum saiz badan aku agak berkembang pesat sejak bersalin kan anak no-2 dulu... tapi aku tak mao rasa stress... jadi bile ade yg perli2... aku akan pastikan aku bagi jawapan yg 'best2' je...

Hati... kena kebal... kalau mudah sentap...memang akan jadi stress... watpe stress sebab mulut orang? kan?! tapi dlm masa yg sama, aku tetap usaha utk kurangkan berat ni atleast sekilo dua...

Yg paaaaaaaaaaaaliing penting.... kesihatan kena jaga! kalau nak kurus sampai sakit2 badan...owhh... tidak! tu tak bagus... haaiihh... lari tajuk dah nih...

Tiada ulasan: