Khamis, 4 Oktober 2012

Boleh tak....

Kepala aku tengah bengal sesangat ni. a.k.a... sengal.... tensed cam nak pitam pon iye gak nih!..

Awal dtg keje tadi aku bayangkan boleh la siapkan keje yg tertunggak tu hari ni jugak. tapi tahap berr-angan je rupanya! 

Separuh keje je yg dapat selesai. Hal ehwal isu masalah kuartes....selesai! tinggal tindakan susulan.

Ni penyelenggaraan kenderaan pulak.... byk kali dah pesan... nak servis keta... sila maklum pada aku or officer aku yg berkaitan... ni tak! tau2 bile check kat C.C... ehh... ade plak buat selenggara. Tak gitau pon...!! check ngan workshop... lain plak citer.... adeiihh... penin dah ni...

Relax jap tapi kepala dah... denyut2 penign...  cari bos dari pagi... mane tah! petang ni elok aku nak released tension... bos kechek tu muncul...know what he said?

gini ha...

" Owh... best la awk dok bawah! ( tingkat bawah ) leh berrr-internet...main game! patut awak kena dok atas ( department tingkat atas skali ngan dierrr )... buat tagging utk bla..bla...bla..."

Wahhh....hangin! aku tengah tension... bos haku bleh cakap camtu... hamboiiihh... sesedap coklat je dia cakp! time aku buat keje,ngko tak nampak... time aku nak release tension... ko nampak plak...

Kengkawan... boleh tak aku bagi penampau jekk kat bos aku tu?!

Heeiiihh.... geram lah!

4 ulasan:

Hanna berkata...

Sabar awak sabar..hehehe. Biarkan je boss awak tu. Nanti kang lagi dia cari pasal pulak kalau awak bagi penampau kat dia..hehe

Lia berkata...

hehee.. sabar2. :)

skuterlady.blogspot.my berkata...

Hanna : he3... nak tampau pon sebenarnya tak kuasa!

skuterlady.blogspot.my berkata...

lia : yess...sabar...sabarr....ngeee...tgah marah macam2 le yg terpikir....kih3