Isnin, 25 Mac 2013

English lah sangat

Gini le... memula nak kabor.. cam biasa.. entry ni tak bergambar.. heeee

Lama dah nak bawak mak makan kat restoran Nasi Arab Damsyik tu... malam tadi dapat gak berkumpul ngan mak dan cik jijah kitorang tu kat sana.(",)

tiba time order...



order makan... passed..!!

time order air... sebolat suara ikut selera cik jijah kita.. nak air dalam kotak katanya. pilihan air kotak yg ada


waiter : manggo... @#$%^&^%$#$* guava... beri #$%^% pisang...


sebab kat situ riuh sgt... takk dengar sangat... aku tanya lagi..


aku : apa tadi? manggo... ???

waiter : manggo... ^&**^# guava....

aku : @#%#$* guava... err...  1 lagi?


aku tanya cik jijah, dia nak minum air apa... rupanya cik jijah kita tak dengar apa yg budak pelayan tu cakap... aku ulang balik... tapi #$$%%^&^ guava tu... yg jelas cuma bunyi GUA - VA je... teeeheeeeee....

again... cik jijah tak dengar... tersampuk penyakit aku kot... telinga tak berapa dengar...he3...

angin kus2 dah mula nak keluar, maka aku pendek kan citer...

aku : ko nak air apa? yg de cuma mangga... buah jambu ngan pisang berry! mano 1 kau nak?

ha... hamik, aku melayukan terus... tu tanda aku dah geram...



tapi budak pelayan tu gelak takde sorok2..

cik jijah pun sama.... kurang asammm

sabarrrrr je lah...



nak omputih sangat lah kan?  dik oii.... kan senang cakap melayu?! 






Tiada ulasan: