Rabu, 17 Julai 2013

Muar... 2 hari 1 malam

Kalau org Johor pure... diorang sebut Mu-wo atau Muo

Tapi kalau orang nogori yg sebut.... bunyinya akan jadi cam ni... Mu-wa... a.k.a... Mua....

Nikah ngan org nogori... bila sebut je perkataan Muar.. maka... jadilah camtu... kih3

Tapi aku tak lupe diri, aku panggil Mu-woo jugakk.. hee

Sebenarnya bukan lerr trip bercooootiiii... tapi sebab menghadiri majlis nikah sepupu yg tinggal kat Kg. Pt. Ibrahim, Muar tu.

Dulu masa aku nikah, mak dia dtg jugak camne susah pun. Jadi mengenangkan itu, aku request kat hasben, camne pun... nak jugak gi sana.

Ainul Mardiah bt Mohd Noor... tahniah kerana telah bergelar isteri org.. sikit masa lagi... jadi lerr mak orang pulak.. ehemm.. he3....

gambar?  sori lah.. aku memang malas tahap terlampau lah masa kenduri tu.. nak amik gambo pengantin punye lah malas... sekeping 2 je kot....

Tiada ulasan: