Rabu, 19 Februari 2014

pengguna tegar?

Kesian tengok cif raja.. Udah le nak pencen, kena lak jaga operator..

Serba kelam kabut... Heee. Ok cif... I tolong la... Ari ni mood agak senanng sikit. Since takde orang lain, aku offer jaga jap pagi ni.

Sambil2 tu aku try contact maxis center. Sebab eh..jap...

Aku jadi pengguna tetap prepaid maxis. Lama dah... Since 2005 dulu. Still prepaid sampai ni..nape xpakai line?hhehe...takut tak terbayo.

No limit kan? Tau tau bil...hahh....

lagi pun aku jarwng sangat call out. Sebulan tu de la lam 30hengget je tpopup. Tu pun payah nau nak

abih..masa tu lum de intenet lagi.

Bile dah up grade phone, de intenet.memanjang kena tolak credit.. Adeihh... Mahal derr...

Macam mane nak buat tu? Xnak la pakai bil semua tu.. Xnak.. Serius xnak...

De member suwggest, ngko tuko je.. Amik brand lain...

Xnak la.. Malas nak tuko2 ni..

Hasben bg cadangan.. Pakai je hot-ticket..

Ok.. Aku pakai..

Pekej? Wasap free, fb free... Intenet siang 500mb, kalo awal pagi bebuta tu leh layari intenet till 1GB.. Plus panggilan local RM 7.00 for 5 days.

Mahal x?

Tapi yg jadi masalah ehh.. Panggilan local aku xsampai 5hari dah expired.biasanye 24jam sebelum expired,aku akan dimaklumkan via s.m.s.

So sepatutnya aku leh wat panggilan lagi lepas terima notification tu kan? Patutnya leh kan?

Me? Xleh.. Baru hari ke 4 dah expired. Xsama cam yg di promo kan...

Itu la sebabnye aku call maxis center... Lepas buat semakan... Operator pun hairan nape leh short 1 hari..

'Xpe puan.. sy dah forward kan masalah akak ni. Kami akan bagi feedback via call dalam masa 5 hari..'

Hah... Good good.. Harap2 lebih cepat. Demi customer setia uoll yg tegar ni.. Please do...

Interior design nya.. Walaawei...

Cantik sangat..!

Tapi... Kita gayat no!

4 ulasan:

Zam berkata...

sejak 2005? pergh setia betul!

Tanpa Nama berkata...

lama dah tu yer... mmg tegar lah ni hehehe

skuterlady.blogspot.my berkata...

zamani : yupp... ^_^

skuterlady.blogspot.my berkata...

kesuma : hahaa... tetap setia sampai sekarang... malas nak tukar2... sian kat kengkawan yg dah tau.