Rabu, 28 Mei 2014

Tenang jiwa, Rehat Minda

Hari - hari ngadap kerja... bosan jugak kan?

Sesekali dapat 'lari' keluar sekejap dari rutin keje harian elok jugak.....

Alah... kita keluar pun tak jauh..... eehee.... pi nursery je cik non!

survey bunga - bunga untuk landskap kat opis tu..... pi reramai... meriah !!

De member yg suh letak tajuk entry ni  ' Feeling feeling Cameron Highland'.... takpolah... lain kali aku letak.... eeheee.....


perasan aku la photographer terhebat....


padahal... amik via handphone je pun kann..... heehee

takpelah.... layankan je lah kepala ni....... release tension jap ehh...



Tengok pokok2 yg cantik2 ni.... rasa leka sekejap.... geng2 opis semua dah ke tempat lain..

aku masih terkial - kial kat satu tempat tu jekk...


Ini yang paling waaaaaangi kat sini..... 

Baunya.... serius sedap...!

Tu yg sengaja berdiri tepi 'dia' lelama....  hehee.... 



chakkk..........................................................................................................


Yg ni memang tak wangi.... tapi comel giler.... kalernya... meriah sihh......

Lupa plak nak tanya kat tokey nursery tu..... ' berapa ehh harga sepasu? '

Cantik je kalau dapat susun berderet kat tingkap dapur tu...... berseri dapur aku....hikk.....



Hahh.... ni.............................. mangsa 'selfie'......................!!

Dalam toilet pun dia bleh ber-selfie.....

Our practical student............ udah tamat pun hari tu... dengornye dah keje.... harap2 dia dah tak ber-selfie dalam toilet lagik.... ye dik..!



Ini pon aku suka tengok..... comel jugak....  tapi bukan spesis ni yg kitorang nak cari dan nak letak kat opis....




Hahh.... aplikasi ni sesuai utk rumah yg kekurangan ruang tanah.... boleh sangkut  cenggini... jimat ruang.... ^_^



Cili ni? tah ape la namanya.... yg ni kami beli utk opis..... 

Salah satu tanaman yg diorg berkenan nak tanam kat landskap herba opis.... tak sempat nak join diorg tanam mende nih... tau2 petang tu dah siap ditanam semuanya....

nak buat camne... pagi tu aku de appoinment ngan klinik.... mak mengandung... gini ler.... 

stakat hari ni semua ok.... cuma berat badan je yg tak berapa nak menambah..... kita kurang selera makan la nurse !

check simple je.. takde nak pasang alat degup jantung ke hape.... baru 11 minggu ( jumaat lepas )...

petang tu gigih jugak la masuk opis... padahal kepala ni punya berdenyut.... aduhaiiii................ sakit oihh...

dengar lak de kejadian perang mulut pagi tu.... ehh... ehh.... ehh.... macam2 hal la diorang ni... tak kuasa aku nak campur... aku dengar jek.... masuk telinga kanan keluar telinga kiri... 



Tiada ulasan: