Selasa, 21 Oktober 2014

Temuduga : Kisah Sebelum Ditemuduga

Sambung citer lagi yokkk....!

Nak buat resume lepas bertahun - tahun tak buat.... hahoiihhh.... bukan keje senang weiihhh.... menggagau gak le mencari....

kan ke aku tak gitau sesape ( sangat lerr....) pasal aku dapat panggilan temuduga tu..... terpaksa kelentong konon minta contoh tu untuk orang lain.....



serius oiihhh.... diorang percaya ! ( masa tu la..... tapi lepas tu... kantoi jugak akhirnya.... agagaga.... )



aku malu le nak kecoh... interview je pon! ntah dapat, ntah tak.... tu pun kebetulan last minit baru dapat tau... mane la sempat nak citer sangat.... nak sediakan resume je dah makan masa sehari suntuk..... memikir!

sib le de yg sudi pinjamkan format resume.... tqvm puan saridah n tuan hassan.....

tak sangka pulak de ayat kena promosi diri sekali dalam resume tu..... pueh le pikir!


tu baru resume.... lepas tu kena lak jumpe kerani yg jaga rekod perkhidmatan aku... kena le bebel sikit... sebab last minit minta semua maklumat tu kat dia.... pulak dahh..... aku dapat pun last minit.... 



nak baca apa last minit macam tu?



memang tak sempat... aku review je sikit2 mana yang termampu.... terbengkalai jap keje kat opis tu semata nak ngadap buku... sekurang - kurangnya de la juga membaca.... tak ler gi interview tu membuta tuli sangat....


lain2.... aku berserah je.... 







Tiada ulasan: