Selasa, 6 Januari 2015

hari ke 36 berpantang...

yeayyy..... pejam celik... pejam celik.... dah 36 hari dah heiihh..... wouhouuuu..... ehh... kejap... aku confiused jap.... tempoh berpantang berapa hari sebenornye?

40 hari ke? 44 hari ?


kalau ikut 40 hari... maknanya.... lagi 4 hari ler..... lepas tu... yeaaa.... woouuu...... 'merdeka'...!!!!!


ngam2 birthday aku..... 12 Jan nanti aku 'merdeka'.... weaaheeeeeeee......................... erm... al-hamdulillah..... hiksss..... lupe diri le pulak... astaghfirullah ( x2 )......




owhh... sebut pasal birthday..... lupe nak wish... to my dear son... khalifah genit ku yg no,2 tu.....

HAPPY BIRTHDAY TO YOU................................................. at 2 Jan yg lepas.....

genap 5 tahun.... >_<




3 Jan pulak... to my little one.... the younger khalifah.............. genap sebulan dah usianya... al-hamdulillah............. sepanjang dalam hari ni dia sihat sentiasa................................. syukur....



si no.2 tu je masa aku dalam pantang hari tu dia tercirit birit..... seminggu le jugak........ leh kata selang sehari berak ceroi...... sehari 2 - 3 kali..... aduhaii...... risau betul tengok dia masa tu... badan dah le kurus keding.... kena plak cirit ceroi tu... lagi lah kesian aku tengok.....







Tiada ulasan: