Rabu, 18 Februari 2015

Bertukar ...!!!

Dulu masa zaman2 hingusan dulu, aku suka je layan citer2 super hero ni... suria perkasa hitam lah... gaban lah.... flashman lah.... maskman lah....  semua aku layan.... 

bertukar...!!!

tup2 dah jadi lain.... tup2 dah jadi superhero.... macam best je.. macam hebat je...

taaapi... tu dulu ler....

laa ni zaman bebudak ni je lah... aku tengok pun sebab terpaksa... 2 lawan 1.... memang kalah ler.... tak larat oiii nak dengar bebudak ni mengaruk together gether..... -.-'.... tu belum adik diorang lagi tu... huhuhu...



la ni... perkataan bertukar tu takde lain... pasal keje, noksss..!!



seriously, sebelum aku cuti bersalin dulu memang aku dah rasa2 sangat nak kena tukar..... gigih sebelum cuti tu, aku kaut semua barang2 yg aku simpan kat opis tu bawak balik rumah... nota2 tu semua aku bawak balik.. instinct kuat giler..


tup2........... aku belum lagi habis cuti bersalin, opis dah kuarkan surat tukar... aaagak dah!

yg sadis tu de planned nak tukar aku jejauh... hohoiii.... sib la xjadi.... kalau jadi, acaner plak aku nak uruskan anak2 aku.... most of the time memang aku yg uruskan anak2... tengahari berkejar balik rumah masak.... tak larat de nak bungkus nasi / lauk kedai hari2... boley bankrup mak!




al-hamdulillah... dapat kat opis tu jugak.. cuma department lain.. aterr... dah 3 tahun dah aku kat caw. pent. am tu...... ada je episod stress gila baban tu... tapi in the end... mampu le happy happy ngan diorang... korang memang best lah!

department baru ni? ermm... tak tau lagi... tapi bayang2 cabaran tu nampak jelas ler sangat.... macam titik hitam 'dot' tu.... bukan kecik, besoooooo sangat.... takpe... kita tengok la apa jadi nanti.... *0*



bertukar...!!!



Tiada ulasan: