Selasa, 1 Disember 2015

Macam kena fitnah pon ada…

tu ler yang aku rasa…
takde angin… takde ribut… takde apa… tetibe dapat called dari department lama. katanya…
aku… ye aku ni… pi mintak tukar nak dok department lain… yang letaknya kat Port Dickson nuuu…

ehh… apsal?
[ dah la hari2 pi keje nek skuter cabuk tu ja… mampuih la nak ulang alik semban – PD… ]

aku pi mintak tukar ke PD? aku? gila ke hape?
aku lom sampai setahun pon dok kat department sekarang ni, takkan pulak aku mintak kuar pi tempat lain.

masa di’serbu’ dan dipersoal kenapa aku mintak tuka tu… ni kat minda ni… ZERO!

bila masa aku minta pindah? dah kenapa aku nak minta pi sana? sedangkan hasben keje kat sini.. ehh… bila masa pulak aku pi minta2 nak tukar tempat lain ni…? ishh… musykil.. musykil…

katanya de orang cakap… orang tu cakap aku yang minta tukar, pasal nak ikut hasben… ooiii haaiii… tak tau la sape… bila aku tanye sape punya mulut tu, diorang tak mao cakap.. yang diorang gtau, la ni nama aku disebut – sebut…

kalau betul la ada mulut yang bercakap macam tu, maka di sini aku nak war2 kan… semua tu tak betul.. semua tu cobaan untuk menFITNAH semata…

jangan buat naya orang laaa….

3 ulasan:

Zura Holmes berkata...

ini tak patut. kalau betul kena pindah, bapak jauh nak ulang alik.. ~_~

skuterlady.blogspot.my berkata...

zura : iyee zura... nak2 plak pi ngan skuter..adoiiyaaii

aizamia3 berkata...

Moga berita tersebut tak betullah hendakNYA.