Isnin, 11 April 2016

Gempak superstar minggu pertama

Nak tau apa kata aku?

Sambil lepak lepak malam tadi lepas settled semua kerja kerja suri rumah tangga tu... aku tengok gak le Gempak Superstar ni.

Lagipun promo diorang kemain lagi... macam gempak sangat... so... nak ler tau apa yang gempak bebenau kan?



first, 

peserta...

10 orang semuanya... nama pon pelakon! so takde lah meletak harapan yang tinggi menggunung kat diorang ni. tapi untuk persembahan minggu pertama ni, secara keseluruhannya...

4 yang terbaik : 

1. Sherry Ibrahim

2. Izreen - suara boleh tahan, walaupun gaya dia nampak macam abang - abang... 😜

3. Siti Elizad a.k.a E-jad

4. Nazim Othman - kalau dipanjangkan sikit lenggok setiap hujung bait2 lagu tu... nyanyian dia boleh                                 jadi lebih best... 😁


yang paling kelaut : tasha shila.... well dia pon tau... takpe, 1st week... kasi chance lah!



kedua,

gandingan pengacara....

well, minggu pertama kot!

tak menjadilah... Schaaaa... Scha.... hmmmm... mana GILA - GILA nya? tak nampak pun.... kat Sharnaaz Ahmad dah ada dah tang GILA - GILA tu... tapi ibarat senget sebelah! tak seimbang...

dan... aku tak suka betul bila menyampuk time orang belum habis bercakap... kalau ye pun nak kejar masa, sila buat dengan cara yang sopan... bukan terus cut macam tu je...



ketiga,

juri...

Amy mastura memang play safe sangat... Kak Ogy.... macam biasa! komen memang kasi sengat! hah, aku pinjam tagline Saffi Jikan jap... 😁

Micheal Ang...?

ehh... ini bukan idea dia ke? this Gempak Superstar....



keempat,

konsep...

memang kena ada ek sketsa di permulaan persembahan dan di hujung persembahan tu? sebab semua peserta buat perkara yang sama...

hmmmmmmmm.....

nah... sekeping gambo Sherry Ibrahim kat sini aku pinjam dari instagram dia... 😄



5 ulasan:

Unknown berkata...

ramai orang cakap suara sherry paling best

Raihanah Ahmad berkata...

cantik baju sherry

skuterlady.blogspot.my berkata...

munirah : betul... suara dia paling sedap malam tu

skuterlady.blogspot.my berkata...

raihanah : dalam gambo ni baru nampak cantik, masa persembahan tu tak berapa nampak sangat... ^_^

Tanpa Nama berkata...

Assalam.. bak suara saya pun suka sherry tapi kalau persembahan saya plg suka sofi jikan, dia mmg win he3