Isnin, 5 Disember 2011

Takde call dari pengasuh..

Tadi time rehat dapat la aku lelapkan mata. Nasib baik rumah dekat jer ngan tempat keje...he3.. Lega sikit. Kalau tak, berat jer kepala nih..

Dalam pada tu, tertunggu - tunggu gak kalau - kalau nanny my kids call. Takde...

Ok dah kot... tapi baru aku ingat, malam tadi lepas makan bubur... aku nampak macam air liur dia meleleh. Biasanya kalau macam tu, tekak dia de radang... Mungkin sebab tu la gaknye dia demam and takde selera nak makan.

Aku tau sebab, Opal selalu camtu... Opal dulu lagi kerap demam. Dalam sebulan tu kadang2 sampai 2 - 3 kali demam. Dah la masa tu aku bertugas kat kaunter. Memang payah nak cuti... hanya mengharapkan kat nanny diorang jer la.

Punca Opal selalu demam dulu salah 1nya tu la... radang tekak. Lagi 1, tu... mata ikan...err... ulser mulut. Puncanya... dia kurang minum air masak... 


Takpelah... balik kang aku belikan la ais krim vanilla untuk Fa'el... Harap - harap demam Fa'el terus kebah...

Tiada ulasan: