Khamis, 11 Oktober 2012

Cabaran bekerja dgan office-mate yg majoritinya lelaki!

Bayangkan la... department aku ni de 19 orang.... tapi 

minus one sebab yg sorang tu our second bos here tapi tak pernah appear pon... katanya further study... kononnya dah habis ogos lepas...and kabarnya nak joining us start bulan ni...but suddenly... postpone... Jan 2013 baru jadi... lantak dia lah...

balance us dah jadi 18 0rg... 

* masa skool dulu, aku paling tak gemar subjek english bab grammar...aduuuhhh..!!!

Daripada 18 org staff tu... cuma 3 org je lady including...me!

Maacammm macam perangai ade......... adeiihhh...

Diorg punyer meriahhh.... ya rabbb...!!!

tapi ok.... walau de macam2 perangai... aku rasa ok lagi... tak ler se-stress macam berada di tempat lama itu...

3 ulasan:

Dikbee berkata...

dulu masa skolah classmate sy 18 lelaki 3 perempuan.. slalu kena buli..huhu

skuterlady.blogspot.my berkata...

dikbi : sy pulak... budak pompuan 12 org, budak lelaki 8 org jekk...tapi tak igt la sape yg selalu kena buli...he3

mayangbakingmadness berkata...

ooo kalau saya jadi cam pn lady saya pun mesti nak elakkan perkara2 yang boleh mendatangkan godaaann.. hahahahah... laarikkk ..