Khamis, 7 Mac 2013

Nampak tak??


Mereka...

Main sama2... yg gegirl tu... memang dari awal lagi dah de kat situ... sorang2 yee... sorang2...

tah anak sape. tapi mak paknye ade kat dalam fast food situ2 jekk..

Aku tau sebab de 1 couple tu... jap2 pandang dak pompuan tu dari jauh.. tapi jap2 jekk. peh tu masing2 leka ngan tab ke galaxy ke hape tah kat tangan masing2... sian ko dik!

main sorang2 je ekk? mak apak ngko sibuk ngan gajet canggih... leka!

hasben cucuk sekeping 50sen kat girl tu... kesian... dia tengok je mesin org bergerak. mesin dia tak gerak... goncang2 kuat2 pun tak gerak...

jadilah... sepanjang mende tu bergerak.. aku perhatikan mak apak dia.. tapi.. dah abih mesin tu bergerak.. baruuuu nak pandang! aku geleng je lah... sian ko dik!

aku rasa kalao de org jahat nak bawak budak tu lari... petik jari je...! bukn nak celupar tapi senang sgt!


hero 2 beradik tu... pandai!

naik2 je mende tu... depa dah jerit kuat2... " mak! nak duit! cepat lah..." 

 tapi.. puas korek... ha3... takdo! 50sen xde.. camner?

" ala.. mak... cari la duit..!"

hammmmmbooooiiiiiiii...!!!!! bertuah korang yekk... ? terpaksalah si abah pi tukar duit syiling kat restoran fast food tu... sib baik diorg nak bagi....

***

bukan la nak kat aku ni bagus, tapi...

secanggih mana pun gajet2 moden tu, walau mahal camne sekalipun, nilai nya tak sama dgan nilai anak... kalau dah bwk anak2 kuar, lupekan lah jap kecanggihan gajet2 tu.. lupekan jap FB, twitter tu...

1 ulasan:

Unknown berkata...

Tak berhati hati sebelum apa apa terjadi..dah kena baru menyesal..hhmmm