Rabu, 2 Oktober 2013

tak mau stay............

sejak semenjak ni laaa.

asalkan jam kat pejabat tu cecah kul 2 je, aku dah mula resah semacam... rasa nak nyuruk dalam kabinet fail kat belakang kerusi aku tu... kot muat!!

tapi sebab faktor saiz....... terpaksa aku lupekan... T_T

dulu aku takdelah rasa cam ni... masuk jam 2 petang tu aku rasa takde mende sgat pun. rehat pun aku bukan rajin nau nak pi merayap tak tentu hala kat luar tu. kalau takde sebab, aku rasa lagi best menepek depan komputer pejabat tu... main2 game ke.... serve internet ke... curi2 berblogging ke.. n_n....... curi blogwalking ke.......

sayang rasanya nak tinggalkan meja kerja tu... sayang rasanya nak tinggalkan komputer tu tanpa ditatap dan ditenung macam nak tembus....... sayang rasanya nak biarkan kerusi empuk kaler merah tu kesejukan.... bontot rasa macam kena paku kat kerusi tu. biar jangan bangun terus! hebat tul.... tebal tul kulit...

tu sebelum bos no.2 yg baru ni dtg sini lah... sekarang....... asalkan kul 2 je... aku dah mula rasa tak senang duduk... rasa macam banyak nau paku kat kerusi tu....rasa macam kerusi tu over heating plak bile duduk lelama............. sungguh!

bila jarum pendek tu tunjuk no 2, yg panjang tu tunjuk 12.... rasa macam nak pitam.... kekadang rasa cam nak histeria pun de... kekadang rasa nak je duduk bawah meja tu diam2..... tapi macam tak senonoh je kan??? 

sebab...???  aku menyampah!!!

spesis no 2 ni jenis tak paham bahasa punye orang. sungguh... dah kata dah, keje aku memang byk.... tapi dia nak tetap nak paksa aku buat keje dia. dia buat ape? wat susahkan org!

oh hal keje.... tak mau la citer kat sini.... SULIT...! -_-'

aku cuma nak cakap pasal angka 2....p.m................... 

2.00pm............... yg sejak semenjak ni buat aku resah semacam jek.... nampaknye aku kena buat sesuatu.... yg penting jam 2 petang aku tak boleh ada ditempat aku.... ye... itu pasti...

jam 2 petang................. aku harus jauhkan diri dari dilihat oleh bos no. 2 tu.. huhuuuuu.... kerusi empuk kuuuuu...................................................


kalau lah aku ni invisible woman............................................ hmmm         -_-'

power seperti kamuuuu............. sue storm!