Sabtu, 9 November 2013

cuti nan serabut........................

ter- KENA.... !!!

*macam tu la yg aku rasa skang nih....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bosannya....!

blogwalking pun tak tentu arah.............. klik2... peh tu........ silent!

Si sulung plak.... tengah main2 beskal kat luar tu, tetibe...

tadi mak cakap nak beli kek kan?

aaarr???? bile masa pulak? rasanya mulut aku ni terkatup je dari tadi.... puas memikir.

takde Pal! tak lama peh tu...

wuwuuuuuwuuuu....dia meraung sengsorang kat tepi skuter.... adoiiiiyaiii.................

si adik.... dari pagi tadi dia asyik berak cheroiii je.... makan ape semalam?

la ni dia tgah mandi.... siap nak tutup pintu...adoooiiihhh...

aku tegah.... tak padan yg kecik.. umur baru nak menjangkau 4 tahun, mandi siap nak kunci pintu....

harus.... wajib... dah tentu aku risau... tapi dia pandai jawab..

alaaa.... nanti lantai basah..pas tu nanti mak jatuh kang...haa..... camne?

alohaaa.... pandainye jawab!

ye.... jumaat minggu lepas aku jatuh depan bilik air tu.....

nak cepat, tak perasan lantai tu basah... meluru je... sebab hasben kata kak ipar nak dtg singgah umah.

kat kepala dok memikir nak masak cepat je.... jam dah 6 petang....

sebab meluru macam roket tu ler.... sedar2 dah jatuh... gedebukkk  *so what?? aku memang suka sound effect......

melutut..!!!

ooo my....!!!!

sakit siooottt...!!!! lebam seminggu... paling siksa time rukuk.... saaakit..!

ngko rasa si kcik tu menang? memang pun!

dia menang.... tapi tak lama... sebab mak dia ni 'memetir' ..............agagagaaaaaa

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

time 'sesak' gini... nape lah dtg macam2....?

beli tu beli ni.................tidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakk.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tolong jangan jual or promote or.... ape2 je lah pada saya......................!

Tiada ulasan: