Khamis, 25 September 2014

Dipanggil temuduga ?

patut citer pasal check up tu aku buat kendian.. patut entry ni yg published dulu.. ini dah terbalik ler..


Sesungguhnya since 2 minggu lepas... then... membawa ke minggu ni.... aku busy je memanjang..... ngan perut yg makin ke depan ni..... memang penat.... stress pun de jugak kadang2....

2 Minggu lepas punya citer.... kisahnya.... tak sangka plak dapat surat panggilan interview..... lama dah aku tunggu..... since si sulung tu kecik lagi.... adalah dalam 7 tahun gitu....

tak sangka plak bila dah pregnant no. 3 ni, dapat plak panggilan temuduga.... tu pun dah cam frust menonggeng jekk sebab dengar kengkawan lain yg seangkatan dapat... tapi tang aku ni, bila check kat www.spa.gov.my tu...... xde plak...!

penat nak menjawab pun ye gak... soklan cliche dik!



' ngko tak apply utk temuduga ke?'



oohh... letih dah nak jawab... sebab jawapan nya tetap sama..... dah mohon! tapi tak dipanggil.... asyik2 tak memenuhi kriteria yg ditetapkan dek SPA tu.... ahhh... letih lahh..... tupp2.... surat sampai rumah... yg sadis tu... khamis interview..... selasa tu baru dapat surat panggilan.... tak ke kelam kabut gitu? mana ngan nak siapkan resume lagi... mana nak dapatkan surat sokongan majikan lagi..... memang kena lah kat kerani yg jaga rekod kerja tu... atee.... mane teman tau nak dapat..... kann....!!

agak tang mana la yg aku pi check kat SPA tu gaknye sampai nama aku tak kuar dalam senarai calon temuduga...? silap tempat kot..... heeee.......

ngan nak prepare utk interview lagi.... aduhai..... ber-tawakal je la aku hari interview tu.... nak buat camne.... kan? tunggu je lah jawapan diorang nanti.... mana tau... kot ada plak rezeki anak... kot de rezeki si kecik yg tengah bergulung dalam perut maknye ni kan.... sape tau.....




dan yg melegakan segala kepenatan tu semua bila aku dapat call dari our lawyer......

memang aku tunggu2 sangat call yg 1 nih....... al-hamdulillah...... akhirnya........... kes kemalangan aku ngan opal 2 tahun lepas settled jugak.... ^_^





Tiada ulasan: