Isnin, 8 September 2014

Blog nyawa - nyawa ikan....

camtu lerr kot blog dhaku nih..... ape ke malas bebeno tah..... nak telek blog pon rasa macam paksa rela jekk.....


entry baru? hmmm.... ghentikan ler.....


lagi le pulak line internet.... baik celcom ( yg aku langgan utk broadband.... ), baik maxis ( line phone yg kononnye tak mau tukar sampai bebila tu! ).............


saaama....!


tak guna....!

selalu on off.... on off...... bayar je mahal tapi..... aduhai...... sakit hati jiwa dan bakul raga.....grrrrr......



ngan perut yg asyik le lapar memanjang..... aduhai.... tambah2 tension lahh....



agak sebab makan macam2 masa kenduri kat umah mentua aritu..... perut ni langsung 'terkejut'.... maklum ler.... sejak semenjak perut makin memboyot ke depan..... selera makan aku kurenggg.... hekk.... makan pun ikut keperluan je.....


insaf dikk.... selalu makan ikut nafsu jek rasanya.....


ipar duai pun dok tegur gak.... aku kurang tembam mengandung kali ni....



hehee..... paham tak maksudnya tu? ye... maksudnya dulu.... aku 'membesar' bagai johan..... teramat - amat sihat...... gebu gedevasssss...... sangat...!!!!!


kali ni.... perut pun kecik jek..... comel jek.... ehemmm... tu diorg yg cakap.... hahaha... aku tukang copy paste je kat sini.....



oooo...haaiii.... aku kelaparan ni.... padahal baru jap ni aku makan bertambah-tambah....


ok..... aku nak rehat kejap..... kang aku sambung balik.... si sulung dah ngadu lapar.... maoo makan katanya tadi........... jap haaaaa.....








Tiada ulasan: