Isnin, 26 Oktober 2015

Pengalaman Shopping dengan Zalora

Lama dah aku menunggu masa nak menyopping di Zalora ni.. terketar - ketar jari ni dah hoiii....!!!

Dah tu? bila nak shopping kat Zalora?

Huhu… pening aku!

Stress pon ada… Kenapa?

Apalah… banyak pulak baju2 yang cantik2 kat website Zalora tu… rambang mata oiihhh…!!!

Boleh kata berhari – hari aku dok survey web Zalora tu… nak cari yang betul2 berkenan… aduhaiii… jap2 survey kat pc.. jap2 pakai laptop…. jap2 pakai phone… member2 opis berbulu je mata tengok aku…kih3…

rezekiiii….!!

tapi serius… memang betul2 pening kepala ni memikir nak membeli kat Zalora… memikir yang mana satu betul2 ‘menangkap’ kat hati ni… haha… over tau!!

taraaaa….
DSC_9670

stress berganda bila barang yang aku order ni sekejap je dah sampai… betul! miahahahaha…

giler tak stress? punyalah berhari – hari aku terjah web Zalora tu…. bukan sehari suntuk tau aku survey.. malah berhari – hari… sampai terpaksa telan panadol tu haaa…

tupp tupp… petang order… tengahari esoknya, barang dah sampai… hahahaaaaa……….. seronok woooo….

tak sangka betul… aku ingatkan lambat lagi pesanan tu sampai…Open-mouthed smile hewww…hewww.. cakkkk…!!!

IMG-20151007-WA0000

hamik kau..!!

jarang amat aku nak tunjuk muka kat blog sendiri nih… siap pose bagai… teeheee… ( taken by my officemate : pn. Fazilah… thank youuuuuu…..Red heartRed heartRed heartWinking smile)

lepas difikir – fikir… dah lama aku nak beli sweater… nak pakai pergi balik kerja… aku gi kerja kan ber scooter je. sweater de 1 je plak tu... kalau yg tu basah kena hujan… alamatnya sejuk le peparu aku pepagi naik scooter esoknya tu… tak baik utk kesihatan camtu tau.

so… tu dia! sweater unnek!

since aku dapat baucer yang amaunnya lebih dari harga sweater ni, maka baki yang lebih tu aku amik barang lain. tapi kena tambah cash lerr… alahh.. senang… transfer je. sekejap je pembayaran tu dah selesai.

DSC_9734

Gelang tangan… yang ni aku main klik je.. haha… janji baucer tu aku pakai habis… kalau tak rugi.. bukan selalu dapat baucer dari Zalora ni… lepas ni tah bila lagi nak dapat job dari zalora… ( kot ler dapat…wuwuwuuuuu……….Crying face)

DSC_9740

nah… de sebab aku amik gelang ni…. well… now bertambah lagi 1 koleksi gelang tangan aku.. heheeee…

Thank Youuuuuu Zalora……Red heartRed heartRed heartWinking smile






3 ulasan:

FieDaN berkata...

hai... salam perkenalan ye.. ;)
Nice blog.. =)
Done follow..
Follow me back.. ^_^

skuterlady.blogspot.my berkata...

Fie : TQ.. i'll follow back soon.. ^_^

aizamia3 berkata...

hehehe.. biasalah.. part survey rasa stress je tapi berbaloi barang tu selamat tiba dan berkeadaan baik.. ;)