Jumaat, 21 Oktober 2016

Pensel Box Pinky

Tenghari tadi masa siap2 nak masuk kerja semula, aku dengar Fa'el gitau abah dia yang dia dapat hadiah... cikgu bagi katanya... wahh... teruja aku dengar... dapat pecil box yek?

aku tengok dari jauh je, tangan ni tengah sibuk sarung stokin kat kaki... tak dapat nak belek hadiah tu... tapi aku nampak dia dapat set alat tulis lengkap...

ok la tu... boleh la simpan untuk darjah 1 tahun depan...

aku cakap camtu je kat Fa'el... pehtu dia jawab...

TAK NAK lah...!!

ehh... dah kenapa pulak tak nak?

sebab pencil box tu kaler pink! Fa'el kan budak lelaki... pink tu untuk budak pompuan je... kalau mak nak, mak amik lah.... pencil box tu je Fa'el tak nak...


😂... hahaha... ni pasal kena kutuk kat Opal ler ni... aku ingat pink plain je... bila tengok dekat2, ada pulak gambo princess kat situ... banyak plak tu kan... patut ler dia tak nak.... kih3...

Opal : takpe lah, nanti simpan... kalau mak ada baby lagi lagi, bagi la kat baby tu...

ehh... ehh... ehh... ke situ pulak budak budak ni pikir ye! aku punye lah kusut kepala ni dok memikir camne nak kurus... camne nak kempiskan perut yang dah menteneng ke depan ni... diorang boleh pikir pasal baby pulak... pandai je korang yek bebudak!


Tiada ulasan: