Khamis, 2 Februari 2017

aahaiiii jam tangan!

Asalnya sebelum ni jam tu cuma habis bateri je. Lama gak aku perap dalam handbag tu. Dari perut ni kempis, pregnant sampai ler dah kempis balik

(tahap kekempisan yg amat ala kadar sgt.... *nangis! Sobb....sobb...).

Pasal masa tu ada jam lain. Tu yg tak heran sangat..Laughing out loud

Tapi disebabkan jam backup tu lesap.... *Mano poe ehh tah... Kena jugak tukar bateri jam ni cepat.
Oiihhh... Tergagau sgt lah weihh bile xde jam. Sehari je aku bleh tahan bila takde jam kat tangan.. lepas tuuu….. uihh... rasa kosong je...huhu... *apelah... 

betul weih.. So aritu aku tukar berjaya jugak tukar baterinya.... *yeayyy.....Open-mouthed smile

Tapi dapat pakai sehari je pun. Lepas tu...
Cangkuk cenonet kat rantai jam tu plak patah.. *aisehh... Sad smile



Tengah rushing bersiap nak hantar anak pagi tu, cangkuk tu boleh plak patah.... Hohoooo.....

Berapa pulak tukar tali jam tu? Kali ni kita pi KM Plaza... Tu kat tengah town Seremban nuuu.... 

Dulu de 2 kedai jam kat situ. Sekarang? Kedai apek tu dah tuka jd kedai baju lah. Tinggal 1 kedai je. ngko rasa uncle tu dah pegi mana?

www.skuterlady.blogspot.com

Nyonya ni kata,  “tak payah tuka dia punya rantai.. Tukar klip saje.. baru RM 15”  oo.... Baru tau.. Haha..

Apelah... Boleh je kalau nak tukar rantai jam tu.. Nampak le macam baru kan? Tapi xpelah... Asal boleh pakai pi kerja, dah ler...



“uihh... U punya jam. ini mesti manyak kuat u kasi jatuh...”



cakk... Memang de retak sikit kat situ... *aiiyarkk… gambar pecah….Sleepy smile

A'ah... Jatuh. Ngan aku skali jatuh terhempas.. Tahun lepas. Yang aku eksiden sampai kecoh kat opis tu.

Masa tu lah retak..

Takpelah untie.. tuka klip dah ler... Daripada aku tuka rantai semata, baik beli jam baru trus... kan..kan..kann...? Winking smile

( * sapo lah nak sponsor… uhuk… uhuk…….Smile with tongue out)



datang sini rasa klasik betul…. jam semua yg kalau tengok, tahap klasik je ngko nampak. takdo lah nak dapek

tengok jenama fossil ko, swatch ko… hapo – hapo yo lah.. yg glam glam tu takdo. yg banyak… baby-G, casio

tu banyak lerr….

DSC_9025

hasben den kato, jam emas tu tengah trending kek bebudak sini…. boleh simpan nombor telefon kato ehh…


aiiyyarkkk……… pitam!Crying face kat mana lah dia  main ni ntah…. hitam oiii………. Crying faceCrying faceCrying face



















1 ulasan:

Fnd Rocka berkata...

aku suspek jam aku tertinggl kat toilet..belum bgtahu kat bini lagi