Rabu, 8 Februari 2017

Singgah ke Berjaya Times Square

Lepas habis round 1 Kenanga Wholesale City ( KWC ) tu, kitorang singgah jap kat Berjaya Times Square...

Saje je... bukan nak shopping lagi dah... Cuci mata jer... Asalnya nak pi tempat lain, skali nampak plak cam de event kat Berjaya Times Square ni kan... jom ler tengok!


Tu dia... padahal raya cina lambat lagi masa ni... tapi dia punya dalam tu... semuanya nampak MERAH!

Ada selfie kat gerbang ni tapi malas la nak tepek sini... cam tak cun je... haha... gambo tu... bukan aku! aku cun je... kih3... masuk bakul angkat sendiri... boleh? whatever!


hohh... moment paling tak suka bila nak ngambik gambo... cenggini ler... tak hagak hagak orang yang lalu ni... cerr tengok sikit orang tengah posing ke hape... menonong je dia lalu... langsung gini jadinya... ish.. ish.. ish...


Sejak semenjak ni jangan marah aku sebab rajin ber-selfie... aku tengah up tahap confident level diri ngan ber-selfie...

Sebab sebelum2 ni aku amat la penyegan nak berselfie ni... haha... rasa rendah diri tu ketebalan teramat... sebab pada aku, mereka yang suka berselfie punyai keyakinan diri yang tinggi tau!

Diorang tak peduli sekeliling, malahan selesa dengan kondisi diri sendiri... haha... tu pendapat aku! kadang boleh berubah ubah... depends!

 

Again!... tak leh ke dorang ni kasi chance kat aku jap bergambo tanpa lintasan cenggitu? anak sapa la tu kan? anak2 melekap kat bapaknya... mak nya ni tengah galak ber-selfie... hakkk... gasak!


ok... nice! takde gangguan dah.. haha... nama patung tu pucca kalo tak silap... pernah tengok sesekali kat astro ceria tu...

hohhh... layan gak ler Astro Ceria tu... ngan anak2... cantik la semua hiasan kat sini. macam kat China betul... 


hahhh... blur! masa ni dah terdengar dengar suara Aiman Tino menyanyi live kat luaq tu... tu yang gambo tak semenggah cenggini... Mak yong! ada persembahan live kat luaq tu... jom lekaih tengok! jom... jom...


Tu dia... Elizabeth Tan tengah nyanyi live... ada part dia lupa lirik! tapi minah ni memang cun ler...

Sufian Suhaimi pon ada gak... Awie Rafa'el... penonton? ramai ngkooooo... aku terpaksa melintas ke sebelah tepi ni haa... dapat tengok dari kejauhan cenggini jekk... tapi ok gak la... nampak je... yang paling excited tengok diorang perform ni... Fa'el!

Nak tak nak, abahnya terpaksa dukung gak Fa'el... nak bagi dia puas hati... time ni plak Faiq pun sama nak bergayut kat abahnya.. hahaha... gasak le ngko! Opal je steady... dia tak berapa layan mende camni...

Meloncat - loncat Faiq nak abahnya dukung... teruk abah korang kerja kan ye!? haha... aku mampu dukung Faiq kejap je... sebab lepas tu dia mengelintin nak abahnya gak yang dukung... phieeww... selamat aku!

Balik tu... berhari gak ler abahnya sakit sakit badan! kih3... aku nak tolong urutkan, dia tak mau... ok... takpe! tabah je lah ye menahan sakit! bukan selalu layan anak2 cenggitu kan? hehe

Sebelum balik tu, round jap sedasss kat lam Berjaya Times Square... konon nak cari port yang paling senang nak tengok event show tu... owhh... event ni sebab TV3 tengah promosi untuk  Anugerah Juara Lagu 31 (AJL31)...


Tapi takde plak... huhu... otw nak balik tu singgah balik depan stage ni... sebab terdengar geng Khalifah perform... tapi dah hujung2 lagu dah... aisehh...


Anugerah Juara Lagu 31 tu? aku tak tengok pon... tah apa tah... tak macam dulu la feeling nak nonton! kali ni rasa cam boring je! soooorry! tak havoc dah cam dedulu... makin ke-tua-an dah ke aku? hihihi..........................

Tiada ulasan: