Sabtu, 21 April 2018

Dating dengan Shida!

Salam blog... blogger... reader!

Yes... sesekali, sarapan pagi... aku berdua dengan Shida... Partner aku kat pejabat. Kan cawangan aku tak ramai perempuan. 5 orang dari berbelas staff dalam cawangan yang sama. Yang lain semua... lelaki!

Kadang sarapan je kat pejabat. Kadang bila rasa nak makan something yang lain baru join ngan Shida. Ye... dating berdua je ngan Shida. hah hah...

Kali ni yang bestnya, ada orang belanja makan. Well ni cerita back dated ehh... Orang yang belanja makan tu belum khawin lagi masa tu. Sekarang, masa post ni aku keluarkan... Dia dah jadi laki orang... Bukan belanja je... upah sekali... upah apa? Adalah... bukan kitorang je, ada lagi 2- 3 orang yang tolong. Tapi dorang tak nak makan sekali ngan kitorang. Kitorang pun tak nak makan ikut tekak diorang.. hahaha.... So, depa ikut haluan lain, aku dengan Shida ikut haluan lain.

Tu yang jadi berdua je tu... Makan je pon, lepas makan... masuk opis balik.

Sarapan pun dah nak tengah hari. Brunch lah kan? Tu yang betulnya...


Here we are!

Tak ramai orang pon... Lengnang habis tapi masa nak cari parking tadi, berpusing sampai 2 kali gak. Siap aku bacakan doa makan kat Shida. Supaya senang jumpa parking. Hahaha...


Aloloh... Che dapnya!!

Beef Prosperity Burger 2 set!

Air? Kitorang tukar... Nampak tu...

Sesekali dapat makan cenggini... orang belanja plak tu... ya ampunnn... rezeki sangat!  

Biasa pergi ngan anak2... Tau je lah kalau ada budak2. Tak menang tangan kan nak melayan. Kita nak makan pun, tak berapa nak feel... hahaha... sebab fokus tu more pada anak2. Tambah lak ngan gigi belakang yang dah banyak kena cabut ni, nak makan tu punya la lambat... arghhh... fed-up... Memang tak feel... hahaha...

Well, nak buat camne... Nama pon ada anak... Hadap je la... Asalkan diorang enjoy makan, seronok... ok lah tu...


Ya Allah... che dap!!!!!

Aku tengah puasa lak sekarang ni... huhuhu.... 

Memang feel lah! Thumbs up!

Tak mampu nak bersembang masa makan. hahaha... No wonder la orang suka makan fast food. Sedap perghh...!

Rezeki... 

Tapi aku tak dapat hadir ke kenduri member yang belanja makan ni. Iols pun ada jemputan kenduri kat kampung mentua. Shida? Entah la, aku ada tanya gak hari tu tapi seriously... aku tak ingat dia jawab apa. Either dia pi or tak pi...


Hah... tu yang kitorang makan dan minum. Alhamdulillah...

Tiada ulasan: